• Infolinia 7 dni w tygodniu

  • Darmowa wysyłka od 100 zł

  • Testuj do 30 dni

  • Moje konto
    Logowanie
0 0 zł
Koszyk
info:Twój koszyk jest pusty.

Gwarancja szybkiej dostawy zakupu na FDM.pl

DOSTAWA GRATIS DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 100 ZŁOTYCH

DLA ZAMÓWIEŃ PONIŻEJ 100 złotych koszt dostawy wynosi 15 złotych (kurier DPD)

lub 5 złotych (DPD Pickup / automat paczkowy)

 

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem Firmy kurierskiej AMBRO EXPRESS (dla zamówień obejmujących łóżka) lub Firmy kurierskiej DPD:

  • przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
  • przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem
  • powiadomienie e-mail/SMS
  • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada
  • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

 

Termin wysyłki Produktu do Klienta wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Wszystkie nasze materace są produkowane na indywidualne zamówienie. Czas dostawy może się skrócić do 3 dni, za wyjątkiem tych materacy, które wymagają więcej czasu i precyzji w procesie produkcji. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.

Zaznaczamy, iż kurierzy DPD doręczają przesyłki w godzinach 8:00 - 19:00, nie ma możliwości umówienia dostawy na konkretną godzinę. W dniu dostawy towaru zamawiający otrzyma wiadomość SMS z numerem kontaktowym do kuriera, pod którym można ustalić szacunkowe godziny dostawy przesyłki. 


W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.

Zastanawiasz się w jaki sposób transportujemy nasze materace oraz jak je rozpakować po dostawie? Zapoznaj się z naszym poradnikiem.


Dostawa do punktu DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station:

  • szeroka dostępność punktów DPD Pickup oraz automatów paczkowych DPD Pickup Station
  • przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
  • powiadomienie e-mail/SMS
  • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia
  • czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup/automacie paczkowym DPD Pickup Station: 3 dni robocze
  • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

 

Odbiór zamówionego produktu za pośrednictwem Punktu DPD Pickup nie dotyczy materacy z linii LUXURY oraz wszystkich materacy o szerokości 120 cm lub szerszych. 

 

W całym kraju działa już ponad 24000 punktów i automatów paczkowych. Znajdź Punkt DPD Pickup w Twojej okolicy.

Jeżeli chcesz znaleźć Punkt DPD Pickup w swojej okolicy wystarczy, że w wyszukiwarce wpiszesz nazwę miejscowości i ulicę lub po prostu klikniesz na mapie wybrane miejsce.