• Infolinia 7 dni w tygodniu

  • Darmowa wysyłka od 100 zł

  • Testuj do 30 dni

  • Moje konto
    Logowanie
0 0 zł
Koszyk
info:Twój koszyk jest pusty.

Prawo odstąpienia od umowy

 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (FDM sp. z o.o. sp.k., Dębowa 41, Chojęcin-Parcele 63-640 Bralin, sklep@fdm.pl, Telefon: +48 42 21 444 22) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: 69 zł - 169 zł PLN w zależności od firmy kurierskiej użytej do tego celu przez Państwa. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Darmowy zwrot towaru

 

Naszym Klientom, którym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, zapewniamy darmowy zwrot towaru jeśli spełnione są poniższe warunki. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu towaru bez dodatkowych kosztów, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Przygotowanie towaru do zwrotu:

- Łóżka: rozłóż łóżko na części i zapakuj je w kartony.

- Materace: zroluj materac lub złóż go na trzy części. Zabezpiecz na czas transportu folią bądź streczem, aby materac nie rozłożył się w trakcie transportu ani nie został ubrudzony.

- Po spakowaniu, zrób zdjęcia paczek i wyślij je do nas, aby potwierdzić ich stan przed odbiorem.

 

Zobacz jak poprawnie spakować materac

 

2. Zgłoszenie odbioru:

- Wybierz termin odbioru, informując nas co najmniej dwa dni wcześniej.

- Odbiór realizowany jest przez kurierów w dni robocze (poniedziałek - piątek).

- Korzystamy z usług kurierów DPD dla materaców (odbierają w ciągu jednego dnia roboczego) oraz Ambro Express dla łóżek i zestawów (mają na odbiór dwa dni robocze).

3. Godziny odbioru: Nasi kurierzy pracują w różnych godzinach w zależności od rejonu. Niestety, nie ma możliwości ustalenia indywidualnych godzin odbioru. Prosimy o zastosowanie się do powyższych wytycznych, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez problemów. Dziękujemy!

 

 

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

 

  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  • Adresat FDM sp. z o.o. sp.k., Dębowa 41, Chojęcin-Parcele 63-640 Bralin, sklep@fdm.pl , Telefon: +48 42 21 444 22
  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Numer konta bankowego
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

(*) Niepotrzebne skreślić.