• Infolinia 7 dni w tygodniu

  • Darmowa wysyłka od 100 zł

  • Testuj do 30 dni

  • Moje konto
    Logowanie
0 0 zł
Koszyk
info:Twój koszyk jest pusty.

Reklamacje i gwarancja - dowiedz się więcej

 Ogólne warunki gwarancji

1. Gwarancji udziela się:

  • dla sprężyn z wkładu materaca bonellowego na okres 24 miesiące
  • dla sprężyn z wkładu materaca kieszeniowego na okres 24 miesiące
  • na wszystkie pozostałe elementy materaca na okres 24 miesiące
  • na poduszki i pozostałe produkty na okres 24 miesiące


2.Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:

 a. Przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego, wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu na adres e-mail: reklamacje@fdm.pl lub sklep@fdm.pl
 b. Dostarczenie produktu objętego gwarancją z załączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną

3. Produkt należy dostarczyć w okresie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.

4. Ujawnione w tym okresie wady usuwane będą bezpłatnie w okresie 14 dni od daty dostarczenia produktu do punktu produkcyjnego, z możliwością wydłużenia tego terminu do 30 dni w przypadku braku części zamiennej.

5. W przypadku wykrycia w okresie gwarancyjnym wad nieusuwalnych produkt zostanie wymieniony na nowy.

6. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe w skutek:
a. Niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu
b. Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez kupującego poza w/w punktem produkcyjnym

7. Ochronie gwarancyjnej nie podlegają elementy podlegające naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji.

8. Samodzielna ingerencja w strukturę wkładu materaca powoduje utratę praw gwarancyjnych.

Szczegóły odnośnie procesu reklamacji, znajdują się w naszym regulaminie w art. VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

 

Interaktywny_Formularz_Reklamacyjny_pobierz