• Zaloguj się
    Zaloguj się
0
Koszyk:
0 PLN
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Regulamin konkursu MUNDIAL

Regulamin konkursu z okazji Mistrzostw Świata w Katarze 2022 „Kibicuj z FDM”

 
§ 1. ORGANIZACJA KONKURSU

1) Określenia użyte w niniejszym regulaminie (dalej: „Regulamin”) oznaczają:
„Organizator” – organizatorem Konkursu jest FDM Katarzyna Pańcikiewicz z siedzibą w Bralinie, przy ul. Dębowa 41, Chojęcin-Parcele 63-640 Bralin, NIP: 9691300688, REGON: 241900949, (zwana dalej „Organizatorem”). 
2) Organizator jest jednocześnie Fundatorem nagród w Konkursie.
3) „Konkurs” – Konkurs z okazji Mistrzostw Świata w Katarze prowadzony na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.  
4) „Uczestnik” – osoba, która zgłasza swój udział w Konkursie.
5) „Materiał” – komentarz pod postem, zdjęcie lub filmik, którego autorem jest Uczestnik 
6) Konkurs nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. z 2022 poz. 888). Organizator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1) Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie. 
2) Konkurs prowadzony jest na terytorium Polski za pośrednictwem:
fanpage’a/profilu prowadzonego w ramach internetowego serwisu społecznościowego Facebook dostępnego pod adresem https://www.facebook.com/Fabryka.Dobrych.Materacy/.
3) Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żaden sposób prowadzony, sponsorowany, popierany, związany z serwisem Facebook. Uczestnikom Konkursu nie przysługują w związku z udziałem w Konkursie żadne roszczenia wobec tych podmiotów.
4) Wszelkie informacje o Uczestniku udostępniane lub zbierane w związku z Konkursem będą przetwarzane przez Organizatora, a nie serwis  Facebook.
5) Konkurs trwa od 20.11.2022 r do dnia, w którym Reprezentacja Polski rozegra ostatni mecz w trakcie Mistrzostw Świata w Katarze. 
6) Nad prawidłowością przeprowadzenia Konkursu czuwa Komisja Konkursowa.

§ 3. UCZESTNICTWO W KONKURSIE

1) Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca miejsce stałego zamieszkania oraz adres do doręczeń na terytorium Polski i która skutecznie przystąpiła do Konkursu w sposób opisany w ust. 2, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
2) Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest: 
a) skomentowanie postu konkursowego, poprzez dodanie pod nim zdjęcia lub filmu, pokazującego własną „strefę kibica”;
b) posiadanie aktywnego konta w serwisie społecznościowym Facebook, spełniającego warunki serwisów w dniu zgłoszenia; 
c) dopuszcza się wpisy w formie zdjęcia lub filmików;
d) polubienie lub dodanie do obserwowanych profili Fabryki Dobrych Materacy w ww. serwisie społecznościowym
e) udostępnienie posta i zaproszenie znajomych do wspólnej zabawy nie jest warunkiem koniecznym do uczestnictwa w konkursie
f) brzmienie postów konkursowych:

Miesiąc emocji pod znakiem piłki nożnej!
Miesiąc okrzyków w kierunku telewizora :)
Miesiąc pytań: "którzy to nasi?" i "co to ten spalony?”

Czy są z nami kibice??? Kibicujcie z nami! Pokażcie swoje „strefy kibica”. Pokażcie, jak wspieracie biało-czerwonych. Skąd słychać najgłośniejsze: "Polska, goooola"! Wrzućcie zdjęcia lub filmiki Waszych „stref kibica” w komentarze. Najlepsze zdjęcia i filmy nagrodzimy voucherami o wartości 200, 500 i 1000 zł. 
Będzie nam miło, jak udostępnicie ten post i zaprosicie znajomych.
Konkurs trwa do ostatniego meczu Reprezentacji Polski na mundialu w Katarze.  
Regulamin konkursu  … 
#Polskagola #mundial #Katar2022 #kadra2022 #strefakibica #fdm #kibicujemyzFDM #polskamarka #materaceFDM

3) Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora, członkowie ich organów zarządzających ani osoby pozostające z Organizatorem w stosunku zlecenia lub w innym stosunku prawnym, do którego stosuje się przepisy o zleceniu, a także członkowie rodzin wskazanych powyżej osób do drugiego stopnia pokrewieństwa oraz osoby spowinowacone.
4) Uczestnik może w każdym czasie wycofać się z uczestnictwa w Konkursie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu w formie maila na adres sklep@fdm.pl.
5) Wycofanie z Konkursu skutkuje niebraniem zgłoszenia Użytkownika pod uwagę przy wyborze zwycięzców.
6) Uczestnictwo w Konkursie ma charakter dobrowolny i nieodpłatny.
7) Przystąpienie do udziału w Konkursie tj. zamieszczenie komentarza pod postem konkursowym w serwisie społecznościowym Facebook stanowi akceptację niniejszego Regulaminu. 
8) Regulamin konkursu znajduje się pod adresem: https://www.fdm.pl/regulamin-konkursu-mundial 
9) Udostępniając Materiał, Uczestnik zaświadcza, że jest wyłącznym autorem Materiału i przysługują mu wszelkie prawa własności intelektualnej, w tym wyłączne prawa autorskie osobiste i majątkowe, jak również, że Materiał jest przejawem oryginalnej, własnej twórczości Uczestnika, nie był dotychczas nigdzie publikowany, jak również nie jest obciążony prawami osób trzecich i nie narusza praw osób trzecich. W Materiale nie może być widoczne żadne oznaczenie lub znak towarowy oprócz oznaczeń lub znaków towarowych produktów Organizatora. 
10) Jeśli materiał zawiera wizerunek osób trzecich, Uczestnik oświadcza, że osoby te zostały poinformowane o celu i wyraziły zgodę na upublicznienie materiału. 
11) Wszelkie zawarte w Materiale treści o charakterze obraźliwym, wulgarnym, homofobicznym, rasistowskim, obrażającym uczucia religijne lub poglądy polityczne, propagujących przemoc, spożycie alkoholu, papierosów lub innych używek, a także obiektywnie sprzeczne z porządkiem publicznym nie będą brane pod uwagę przy wyborze zwycięzców Konkursu. Materiały takie Organizator ma prawo usunąć lub ukryć.

§ 4. ZAŁOŻENIA KONKURSU

1) Celem Konkursu jest promocja marki FDM.
2) Użytkownik w ramach Konkursu może zamieścić jedną odpowiedź w danym serwisie internetowym i może zdobyć wyłącznie jedną nagrodę. 
3) Jeśli Uczestnik zgłosi więcej niż jedną odpowiedź w danym serwisie, Organizator weźmie pod uwagę wyłącznie pierwszą z nich dostępną w dniu wyboru zwycięzców.
4) Zgłoszenia przesłane po zakończeniu Konkursu nie będą brane pod uwagę.
5) Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku uzasadnionego podejrzenia oszustwa, posługiwania się nieprawdziwymi danymi, podszywania się pod konto innego użytkownika, próby wpływania na wyniki Konkursu lub naruszenia przez niego warunków Regulaminu, zasad fair play, zasad współżycia społecznego albo w przypadku naruszenia przez Uczestnika przepisów obowiązującego prawa, w szczególności w przypadku, gdy zgłoszenie konkursowe Uczestnika pozostaje niezgodne z Regulaminem, w tym narusza prawa majątkowe lub osobiste osób trzecich, dobra osobiste osób trzecich, prawa własności intelektualnej, prawa własności przemysłowej. Wykluczenie Uczestnika może nastąpić w każdym etapie trwania Konkursu i obejmuje również prawo do pozbawienia Uczestnika nagrody. 
6) Zgłoszenia zwycięzców Konkursu, w tym przesłane zdjęcia lub filmy, mogą zostać następnie wykorzystane do celów marketingowych i promocyjnych Organizatora, w szczególności w kampaniach promocyjnych, w serwisach internetowych jak Facebook, Instagram, TikTok czy Google.pl na co Uczestnik, poprzez przystąpienie do Konkursu, wyraża zgodę.
7) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe trudności w korzystaniu z ww.  serwisów internetowych z przyczyn, za które nie ponosi odpowiedzialności lub pozostające poza jego wpływem. 

§ 5. PRZYZNAWANIE NAGRÓD

1) Fundatorem Nagród w Konkursie jest FDM Katarzyna Pańcikiewicz.
2) Spośród zgłoszonych Materiałów komisja konkursowa wyłoni trzy, wskazując I, II i III miejsce w konkursie.
3) Zgłoszenia konkursowe zostaną wyłonione przez 3-osobową Komisję Konkursową w składzie: Leszek Matysiak (Dyrektor Handlowy), Piotr Janiszewski (Dyrektor ds. Marketingu), Filip Osiecki (Marketing Manager). 
4) Nagrodami w każdej edycji konkursu jest: 
I miejsce voucher o wartości 1000 zł do sklepu internetowego FDM.pl
II miejsce voucher o wartości 500 zł do sklepu internetowego FDM.pl
III miejsce voucher o wartości 200 zł do sklepu internetowego FDM.pl
5) Z podatku zwolnione są nagrody, których wartość nie przekracza 2000 zł (art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym). 
6) O wygranej i przyznaniu nagrody Zwycięzca Konkursu powiadomiony będzie przez odpowiedź do opublikowanego komentarza pod postem konkursowym w terminie 7 dni od daty wyłonienia Zwycięzcy, wskazanej w § 5 ust 5. 
7) Zwycięzca Konkursu w ciągu 5 dni, od pojawienia się komentarza wskazującego Zwycięzcę, jest zobowiązany napisać do Organizatora wiadomość prywatną. Niezachowanie tego terminu, skutkują utratą prawa do Nagrody, która pozostaje wówczas do wyłącznej dyspozycji Organizatora.
8) Przystępując do Konkursu Uczestnik wyraża zgodę na ewentualną publikację zwycięskiego zgłoszenia na https://www.facebook.com/Fabryka.Dobrych.Materacy/, https://www.instagram.com/fdm.materace/ i https://www.tiktok.com/@fabrykadobrychmateracy bez dodatkowego wynagrodzenia.
9) Organizator zastrzega sobie możliwość zweryfikowania tożsamości Zwycięzcy Konkursu na podstawie skanów dokumentów ze zdjęciem uwzględniającymi jedynie dane osobowe wymienione w § 6 punkt 7 Regulaminu, a znajdujące się na dokumentach tożsamości tj. imię i nazwisko. Pozostałe dane Uczestnik zobowiązany jest zakryć. Po potwierdzeniu tożsamości Uczestnika na podstawie przesłanego skanu dokumentu, skan ten zostanie niezwłocznie usunięty.
10) Nagrody nie będą podlegały wymianie na gotówkę ani na inne nagrody. Nie jest również możliwe odstąpienie prawa do nagrody na rzecz osób trzecich. 
11) Nagroda wspomniana w § 5 punkt 4 będzie wysyłana na adres e-mail wskazany przez Zwycięzcę. Zwycięzca Konkursu traci prawo do nagrody w przypadku gdy:
a) Odmówi przyjęcia nagrody
b) Kontakt z nim nie będzie możliwy, z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora (a np. z przyczyn leżących po stronie Zwycięzcy Konkursu, w tym braku odpowiedzi w ciągu 5 dni od wysłania wiadomości prywatnej na jednym z serwisów społecznościowych przez Organizatora),
c) Zwycięzca Konkursu nie spełnia warunków Regulaminu uprawniających go do wzięcia udziału w Konkursie lub otrzymania nagrody,
d) Zwycięzca Konkursu został wykluczony z udziału w Konkursie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie,
12) Nagrody niewydane w Konkursie z przyczyn niezależnych od Organizatora, bądź takie, co do których Zwycięzca Konkursu utracił prawo z przyczyn wskazanych w niniejszym Regulaminie, pozostaną do dyspozycji Organizatora.
13) Prawo własności do nagrody przechodzi na Uczestnika z chwilą jej odbioru przez Uczestnika.

§ 6. DANE OSOBOWE

1) Administratorem danych osobowych Uczestników jest: FDM Katarzyna Pańcikiewicz z siedzibą w Bralinie, przy ul. Dębowa 41, Chojęcin-Parcele 63-640 Bralin, NIP: 9691300688, REGON: 241900949.
2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i realizacji uprawnień, o których mowa poniżej należy kontaktować́ się̨ pisemnie poprzez wysłanie listu na adres siedziby administratora.
3) Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane wyłącznie dla celów związanych z przeprowadzeniem, rozstrzygnięciem Konkursu, a w przypadku Zwycięzcy również dla celów związanych z przyznaniem i przekazaniem nagrody. 
4) Dane osobowe Uczestnika będą̨ przetwarzane na podstawie udzielonej Organizatorowi zgody (art. 6 ust. 1. lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”) a także w przypadku wygranej dla celów podatkowych (prawny obowiązek ciążący na Organizatorze art. 6 ust. 1 lit c RODO).
5) Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i w celach określonych postanowieniami niniejszego Regulaminu a także na wykorzystanie materiału zgodnie z Regulaminem.
6) Przetwarzanie danych osobowych Uczestników Konkursu będzie obejmowało:
a) Imię i nazwisko wskazane w nazwie profilu (wyłącznie na potrzeby rozstrzygnięcia i przyznania nagrody);
b) wizerunek uczestnika, o ile zgłoszony przez niego Materiał taki wizerunek zawiera, a także wizerunek utrwalony w zdjęciu profilowym Uczestnika;
c) adres e-mail (wyłącznie na potrzeby wydania nagrody).
7) Przetwarzanie danych osobowych Uczestników Konkursu będzie obejmowało:
a) imię i nazwisko wskazane w nazwie profilu (wyłącznie na potrzeby rozstrzygnięcia i przyznania nagrody);
b) wizerunek uczestnika, o ile zgłoszony przez niego Materiał taki wizerunek zawiera, a także wizerunek utrwalony w zdjęciu profilowym Uczestnika;
c) adres e-mail (wyłącznie na potrzeby wydania nagrody);
8) Dane osobowe Uczestników będą̨ przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu oraz przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń́ lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa. 
9) Okres przetwarzania danych osobowych Uczestników, którzy nie wygrali nagrody zakończy się̨ z upływem trzech miesięcy od końca Okresu trwania Konkursu. 
10) Okres przetwarzania danych osobowych uczestnika, który wygrał Nagrodę̨ w Konkursie, zakończy się̨ z upływem okresu przedawnienia roszczeń w Konkursie.
11) Dane osobowe podawane są przez Uczestników dobrowolnie, niemniej bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie określonych powyżej celów przetwarzania danych (wzięcia udziału w Konkursie, jego rozstrzygnięcia oraz przyznania i przekazania nagrody). Uczestnicy mają prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (o ile dane osobowe przetwarzane są na podstawie uzasadnionego interesu), prawo do przenoszenia danych i do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie ich zgody przed jej cofnięciem (o ile dane osobowe przetwarzane są na podstawie udzielonej zgody; cofnięcie zgody na przetwarzanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości dalszego udziału w Konkursie).
12) Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że jego dane osobowe są przetwarzane w sposób sprzeczny z przepisami prawa.
13) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych Uczestników można kontaktować się z Administratorem na adres wskazany w pkt 1 powyżej.
14) Dane osobowe Uczestnika nie będą̨ podlegać́ automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu w celu dopasowania treści komunikacji marketingowej albo przygotowania oferty handlowej. 
15) Dane osobowe Uczestników nie będą̨ przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 

§ 7. PRAWA AUTORSKIE

1) Uczestnicy mogą zgłaszać do Konkursu Materiały wyłącznie własnego autorstwa. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń w każdym czasie w zakresie spełnienia ww. warunku własnego autorstwa, w tym do żądania od Uczestnika wykazania (udowodnienia) autorstwa. W razie stwierdzenia naruszeń niniejszego zapisu, Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika dopuszczającego się naruszeń, na każdym etapie Konkursu. Uprawnienie do wykluczenia Uczestnika obejmuje również prawo do pozbawienia Uczestnika prawa do nagrody. 
2) Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie autorskich praw majątkowych i/lub osobistych praw osób trzecich w związku z przesłanym Organizatorowi zgłoszeniem konkursowym. Uczestnik zobowiązuje się zwrócić Organizatorowi wszelkie koszty, jakie poniósł Organizator w związku z naruszeniem praw lub dóbr osób trzecich, w szczególności na skutek wykorzystania w jakiekolwiek formie materiałów, informacji, danych, etc. przekazanych przez Uczestnika w ramach zgłoszenia konkursowego. 
3) Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu w każdym czasie w przypadku zgłoszenia do Organizatora i Koordynatora przez osoby trzecie roszczeń związanych ze zgłoszeniem. Uprawnienie do wykluczenia Uczestnika obejmuje również prawo do pozbawienia Uczestnika prawa do nagrody.
4) Pod warunkiem późniejszego wyboru zgłoszenia jako zwycięskiego dokonanie zgłoszenia zgodnie z zasadami Regulaminu równoznaczne jest z udzieleniem Organizatorowi niewyłącznej i nieodpłatnej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z nadesłanego Materiału bez ograniczeń czasowych i terytorialnych w celach związanych z organizacją Konkursu oraz celach marketingowych i promocyjnych poprzez:
a) utrwalenie przy wykorzystaniu wszelkich znanych technik na wszelkich znanych nośnikach, co obejmuje w szczególności utrwalenie techniką analogową, cyfrową i optyczną,
b) zwielokrotnienie wszelkimi znanymi technikami cyfrowymi, analogowymi i optycznymi,
c) publikację na nośnikach wielkoformatowych (zewnętrznych i wewnętrznych),
d) wielokrotne publiczne wystawienie,
e) eksploatację w Internecie, na stronach www, za pośrednictwem łączy telefonicznych lub satelitarnych, przewodowych lub bezprzewodowych, technik cyfrowych lub analogowych,
f) publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
wykorzystywanie w działaniach marketingowych, w tym do reklamy produktów Organizatora,
g) wykorzystywanie ich do tworzenia utworów zależnych, a następnie używania tak powstałych utworów w sposób wskazany w pkt. 5 a) do g), i), bez względu na ilość nadań, emisji, czy wytworzonych egzemplarz.
5) W ramach udzielonej licencji Uczestnik zobowiązuje się do niewykonywania autorskich praw osobistych do materiałów (w tym odpowiedzi oraz filmu/zdjęcia) względem Organizatora, w szczególności wyraża zgodę na wykorzystywanie materiałów (w tym odpowiedzi oraz filmu/zdjęcia) bez podawania imienia, nazwiska lub pseudonimu twórcy.

§ 8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1) Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu Uczestnicy powinni listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, na adres siedziby Organizatora. Baza z dopiskiem: „Reklamacje – Konkurs FB „Kibicuj z FDM”
2) Reklamacje mogą być zgłaszane nie później niż w ciągu 30 dni od daty zakończenia Konkursu. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego, z zastrzeżeniem, iż pod uwagę będą brane przesyłki zawierające datę stempla pocztowego z powyższym terminem, które wpłynęły do siedziby Organizatora. Reklamacje zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres i numer telefonu, jak również dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna zostać własnoręcznie podpisana przez uczestnika.
3) Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję Konkursową.
4) Komisja rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu.
5) Komisja rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Osoba zgłaszająca reklamację otrzyma decyzję Komisji na piśmie, na adres podany przez Uczestnika w reklamacji.
6) Uczestnikowi, który nie zgadza się ze sposobem rozpatrzenia reklamacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

§ 9. KOMISJA KONKURSOWA

1) Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz dokonania wyboru Zwycięzcy Konkursu, jak również rozpatrzenia reklamacji zgłaszanych przez Uczestników konkursu, Organizator powoła komisję konkursową („Komisja Konkursowa”).
2) W skład Komisji Konkursowej wejdą trzy osoby delegowane przez Organizatora. Skład Komisji podany jest w § 5. Pkt 3. Z posiedzeń Komisji Konkursowej spisywany jest protokół. Komisja konkursowa podejmuje decyzje zwykłą większością głosów.

§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1) Wzięcie udziału w Konkursie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na treść niniejszego Regulaminu.
2) Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności z powodu niemożności powiadomienia Zwycięzcy Konkursu o wygranej lub nieprzekazania nagrody z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora (a np. leżących po stronie Zwycięzcy).
3) Z tytułu uczestnictwa w Konkursie nie przysługuje zwrot kosztów ani innych poniesionych przez Uczestników Konkursu wydatków.
4) Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu Konkursu w trakcie trwania Konkursu, uwzględniając prawa konsumenta oraz prawa nabyte.
5) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
6) Niniejszy regulamin jest dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora i Koordynatora, zostaje również udostępniony Uczestnikom na stronie: https://www.fdm.pl/regulamin-konkursu/
7) Regulamin wchodzi w życie z dniem 18.11.2022 r.


Załącznik Nr 1.

Regulamin wykorzystania Vouchera o wartości 1000/500/200 zł 
1. Voucher o wartości 1000/500/200 zł  brutto do wykorzystania na zakupy w sklepie https://www.fdm.pl/. 
2. Voucher zostanie przekazany w postaci kodu rabatowego, który należy wprowadzić w Koszyku w polu „Kod rabatowy / voucher”. Wartość Vouchera zostanie automatycznie odjęta od zamówienia o 1000/500/200 zł. 
3. Voucher ważny jest przez 3 miesiące od daty jego otrzymania.
4. Voucher może zostać wykorzystany tylko w sklepie internetowym https://www.fdm.pl/
5. Voucher obowiązuje na wszystkie produkty dostępne na stronie https://www.fdm.pl/
6. Voucher może być wykorzystany jeden raz w całości. Jeżeli wartość zakupów jest niższa niż wartość Vouchera, to cała wartość Vouchera zostaje uznana za wykorzystaną. Jeżeli wartość zakupów jest wyższa niż wartość Vouchera, wartość Vouchera jest odejmowana od wartości zakupów i pozostała kwota pozostaje do opłacenia przez klienta (Jeżeli zamówienie przekroczy 1000/500/200 zł, klient dopłaca kwotę, którą przekroczył). 
7. Voucher jest generowany indywidualnie, przypisany do osoby lub promocji i nie może być przedmiotem handlu.
8. Kod z Vouchera nie może być łączony z innymi kodami rabatowymi.
9. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne.
10. Wykorzystując Voucher w procesie zamówienia użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią regulaminu oraz zaakceptował jego postanowienia.